Information for forældre til kommende 0. klasser 2024

• Dit barn skal som hovedregel starte i 0. klasse i august i det år, barnet fylder 6 år.
  • I Gentofte Kommune er der frit skolevalg mellem kommunens 11 folkeskoler, såfremt der er plads på den ønskede skole.
  • I forbindelse med indskrivning til 0. klasse modtager forældre til skolestartere automatisk indbydelse til den digitale indskrivning via Digital Post.

Information om skoleindskrivningen til kommende 0. klasse i skoleåret 24/25

Forældre modtager indbydelse til den digitale indskrivning via e-boks ultimo oktober 2023 (dagen er ikke fastlagt endnu)

Folkeskolerne afholder informationsmøder mellem den 6. november 2023 og 23. november 2023.

Den digitale indskrivning åbner den 6. november 2023

Deadline for indskrivning er den 8. januar 2024.

Information om Dyssegårdsskolen fra online informationsmøde 2020:

Privatskole

Ved valg af privatskole til dit/jeres barn er det vigtigt, at privatskolen registreres i den digitale indskrivning.

Spørgsmål i forbindelse med skoleindskrivningen er velkomne ved henvendelse til skoleindskrivning@gentofte.dk eller Kommuneservice på 39 98 50 00.

folder-skoleindskrivning-2024.pdf

Shape Created with Sketch.